MariaBarbu Weblog – idee şi expresie

May 29, 2008

VOTATI ROSU – galben – albastru, EVITATI PORTOCALIUL!

Filed under: Dileme, Lumea de azi, Politica — Maria Barbu @ 8: 02. pm.

Undeva, intr-un campus universitar bucurestean, in zarva mare a acestor zile calduroase, am facut cunostinta cu un grup de studenti entuziasti la modul galagios, militanti in formula foarte vocala si gata de actiune, la modul agitat. Mi-au spus o mie de lucruri in acelasi timp, au incercat sa ma cucereasca, au reusit.

Acest indemn, pus de mine ca titlu, era scris pe un fel de manifest care mi-a fost inmanat de cel mai inalt din grup, ceea ce m-a facut sa zambesc cu caldura, privindu-l ca pe unul din potentialii viitori lideri politici! Atunci am inteles ca cine spune ca nu vor participa bucurestenii la vot, nu are dreptate, tot asa cum cine spune asta nu prea vrea ca administratia Capitalei sa se schimbe in bine!

Ma amuza si ma intriga in acelasi timp agitatia browniana, dezordonata si inutila, la care se deda presedintele Basescu, in conditiile in care nu are dreptul sa se implice in campania electorala, nici la locale si nici la parlamentare. Numai ca domnia sa nu stie sau nu vrea sa isi vada decat propriul interes si pe acela al grupurilor de interese care il sprijina.

Trebuie sa recunoasteti totusi ca e foarte simpatica aceasta chemare a studentilor bucuresteni. Unii dintre ei au inceput sa vocifereze; “Voteaza, dom’le si albastru! Dar atentie, sa fie numai rosu-galben-albastru, ca portocaliul nu e romanesc!” Asa este, portocaliul politic nu prea are nimic de-a face cu interesele reale ale societatii romanesti, din pacate!

Eu o sa-i ascult pe studentii bucuresteni. pentru ca au dreptate! Numai culorile Romaniei le voi vota! VOI VOTA ROSU, gaben si albastru! NU VOI VOTA PORTOCALIU!

104 Comments »

  1. :D
    Foarte tare… bravo D-nă Maria… :D
    Să sperăm că multă lume vă va asculta şi va face asemeni dvs…
    :D

    Comment by Dacy — May 29, 2008 @ 8: 43. pm.

  2. Era să uit de titlu… foarte sugestiv şi corect…
    Haide ROŞUL!!!

    Comment by Dacy — May 29, 2008 @ 8: 48. pm.

  3. @Dacy,

    multumesc mult.

    Comment by Maria Barbu — May 29, 2008 @ 8: 53. pm.

  4. P.S. Stiu ca tu mai ai niste ani pana vei vota, dar ii poti intelege pe cei care gandesc si voteaza asa, si poti sa fii solidar cu ei!

    Comment by Maria Barbu — May 29, 2008 @ 9: 01. pm.

  5. adica vei vota rosu cu psd, care nu e un partid socialist autentic oricat s-ar stradui iliescovici sa trambiteze valorile socialismului stitific….psd-ul e un partid regresiv nu progresiv, un partid stagnant in care toti mostenesc babe senile ce au jucat pervers pe piata imobiliarelor in ultimii lor ani de viatza…

    apropo, unde crezi ca vor “parveni” si beizadelele lu’ nastase, mihnea si ala micu’? scoala aia americana sper ca meritat toti banii babei tamara…pun pariu ca vom asista la o dinastie politica nastasiana…

    Comment by neinfectat de comunism — May 29, 2008 @ 10: 03. pm.

  6. Limbajul culorilor

    Dacă ROŞU Împărat va câştiga, NEGRU Vodă o să vadă stele VERZI, fără să treacă pe la celebra cârciumă de lângă Cotroceni.

    Ce culoare mai e şi PORTOCALIUL ăsta?! În heraldică nici nu este folosit! Câte ţări ştiţi care au PORTOCALIU pe steag? Portocaliul este o non-culoare, un surogat de identitate politică kitchoasă, ceva între ROŞUL socialist şi GALBENUL liberal, o corcitură oribilă ca şi “doctrina” băsescienilor! Nici dreapta, nici stânga!

    Comment by Mihnea Georgescu — May 29, 2008 @ 10: 39. pm.

  7. @Dragul meu neinfectat de comunism dar infectat de aceasta putere (!?),

    tu nu intelegi ca nu toti sunt primari generali care isi pot atribui singuri viloaie…. ceilalti sunt oameni care mai si muncesc, mai mostenesc rubedenii, in fine, traiesc si ei cat de cat normal, ca prea multe flote si viloaie mihailene nu exista!
    Cat despre dinastie, vad ca cea basesciana a si intrat in succesuri, impiedicandu-se-n limba, e adevarat!

    Comment by Maria Barbu — May 29, 2008 @ 10: 51. pm.

  8. @Mihnea,

    acest portocaliu semnifica putreziciunea si coruptia, mafiotismul si frauda, penalul si minciuna, demagogia si populismul, versatilitatea si iresponsabilitatea!

    Comment by Maria Barbu — May 29, 2008 @ 10: 53. pm.

  9. maria, se pare ca domnisoara cretzu mi-a bagat interdictie total pe blogul ei…nici daca il laud pe iliescu tot nu intru, cred ca ma trecut la spam indefinit chiar daca vreau sa comentez pe subiect…nu vorbesti te rog cu ea sa imi ridice interdictia? eu o apreciez pe ea dar de laudat pe iliescu nu pot…

    Comment by neinfectat de comunism — May 29, 2008 @ 11: 59. pm.

  10. @Neinfectat,

    eu nu stiu ce ai spus tu pe blogul ei, iar Corina are alt tip de reactie la prostioarele tale ori la enormitatile pe care le mai arunci. Eu te simpatizez dar nu pot obliga pe nimeni sa faca la fel, nici nu se poate.
    Mai bine resemneaza-te cu o scena pierduta si poate ca vei putea sa joci pana la urma propriul tau rol! Adica sa fii tu insuti si nu o masinarie de imprastiat manifeste anti-PSd, anti-Iliescu, anti-Nastase!

    Comment by Maria Barbu — May 30, 2008 @ 12: 08. am.

  11. Votam zajedno : rosu, galben si albastru :)
    Felicitari Maria Barbu !
    Iubesc rosul aprins !
    Noapte buna si succes mult in toate Maria , vise senine si multe zambete pe cerul sufletului tau.
    pretuire ,
    Sibilla

    Comment by sfinx667 — May 30, 2008 @ 2: 10. am.

  12. Desigur că nimănui nu i-a dat prin minte să voteze o culoare binară, când are culorile principale la dispoziţie! Excepţie pot face daltoniştii, cărora le este tot una.
    Cum s-a zis mai sus, oranjul e un fel de struţocămilă, nici roşie, nici galbenă… Poate merge aşa…, ca decor la meciurile echipei Olandei…

    Comment by Vania — May 30, 2008 @ 7: 38. am.

  13. [...] mai 30, 2008 Se pregăteşte un şmen! Posted by Mihnea Georgescu under Uncategorized   Credeţi-mă, sunt un escroc bătrân… Mie întreaga afacere electorală îmi miroase a şmen. Avea dreptate nea Traian, că se fac blaturi… Cele mai mari blaturi le fac oamenii lui. Cred că se va fura într-atât încât, în turul doi o să se vorbească maghiară: Lenny “Mandolină” ORBAN vs. Vasile “Vameşul” BLAGA. O să dansăm ceardaşul din Pipera până la Jilava de mână cu alde Szilagyi, dacă nu ne mobilizăm în interesul naţional! Avea dreptate Poeta Maria Barbu, când ne îndemna să votăm ROŞU, galben şi albastru, nu portocaliu… [...]

    Pingback by Se pregăteşte un şmen! « Mihnea Georgescu — May 30, 2008 @ 9: 15. am.

  14. Doamne fereste sa votam portocaliu. doar nu mi-a luat dumneze mintile

    Comment by Petrisor Socol — May 30, 2008 @ 9: 58. am.

  15. Ba io votez cu Nico şi Vlad Miriţă. Se mai poa’ ?

    Comment by Mordechai — May 30, 2008 @ 3: 04. pm.

  16. Ar fi frumos… dar din păcate nu… poate la anul avem mai mult succes decât locul 20 din 25…
    Cine ştie…

    Comment by Dacy — May 30, 2008 @ 3: 13. pm.

  17. Eu nu votez!

    Comment by Pendulul lui Foucault — May 30, 2008 @ 3: 43. pm.

  18. Doamna Barbu, am o intrebare. Habar nu am in ce masura imi veti da raspuns, drept urmare intrebarea poate fi retorica. Cum il puteti admira pe Iliescu? E simplu si raspunsul ca si intrebarea, banuiesc. Sa ve spun ceva. Personal, cred ca domnul Iliescu e o lichea, adica cel care a folosit forta impotriva studentilor, intelectualilor in mineriade. Si nu numai, dar sa nu intram in amanunte. Oricum , cred ca nu ati fost atunci in Bucuresti, ca altfel nu-mi explic cum puteti fi atat de naiva. Am 23 de ani si provin dintr-o familie cu luptatori in Rezistenta anticomunista (fratele bunicii paterne a fost executat la Sibiu in 1949) si condamnati politic in inchisori (un unchi, pictor a stat pana in 1952 la Pitesti, chiar l-a cunoscut pe Turcanu). Va rog frumos, asa de la om la om, explicati-mi si mie fascinatia asta pentru tov. Iliescu. Imi este inexplicabila o astfel de situatie.

    Comment by castanul — May 30, 2008 @ 7: 20. pm.

  19. @Sibilla,

    multumesc la fel! Sa fim cu totii fericiti, intr-o tara cu adevarat curata: uman, politic, moral!

    Comment by Maria Barbu — May 30, 2008 @ 7: 29. pm.

  20. @Vania,

    nu-i asa ca in simbolistica religioasa toate aceste creaturi bi- ori multi- nu stiu ce sunt emanantii infernale? Cred ca si portocaliul asta pedelist e la fel!

    Comment by Maria Barbu — May 30, 2008 @ 7: 31. pm.

  21. Bravo, Mihnea!

    Comment by Maria Barbu — May 30, 2008 @ 7: 33. pm.

  22. @Petrisor,

    ai perfecta dreptate.

    Comment by Maria Barbu — May 30, 2008 @ 7: 34. pm.

  23. @Mordechai,

    sigur ca se poa’!

    Comment by Maria Barbu — May 30, 2008 @ 7: 35. pm.

  24. Haide, Dacy, cresti si tu ca Fat-Frumos, ca meriti!

    Abia astept sa votezi!

    Comment by Maria Barbu — May 30, 2008 @ 7: 36. pm.

  25. @Pendulul,

    haide, hai, voteaza si tu! Dar cu severitate!

    Comment by Maria Barbu — May 30, 2008 @ 7: 36. pm.

  26. Bravos, naţiune!

    Comment by Mihnea Georgescu — May 30, 2008 @ 7: 41. pm.

  27. @Castanul,

    eu nu am obsesii pentru presedintele Iliescu, insa mi se pare ca exista oameni care au obsesii anti-Iliescu, ceea ce nu foloseste societatii romanesti, ci numai adversarilor sai politici, care sunt complexati si lipsiti de valoare. Sorry!

    Comment by Maria Barbu — May 30, 2008 @ 7: 41. pm.

  28. :) )))) Hai ca-i buna. Doamna draga, tocmai mi-ati demonstrat ca ceea ce stiam deja: nu dati doi bani pe oamenii care au murit ca dumneavaostra si eu sa putem face lucruri infime, inclusiv sa scriem pe blog. Ma semnez, un complexat. Sorry pentru dumneavostra , nu pentru mine, deoarece macar eu am idee despre ce vorbesc.

    Comment by castanul — May 30, 2008 @ 7: 59. pm.

  29. @Castanule,

    Cine scoate castanele din foc cu mâna matale?

    Comment by Mihnea Georgescu — May 30, 2008 @ 8: 01. pm.

  30. Studentii si mai ales tinerii din politica au ganduri NORMALE , viabile si eficiente fata de tendintele dezordonate ale celor in functii decisive.TINERII SUNT PUTEREA!
    Ei trebuie respectati , mai ales de cei pe care ii reprezinta.Personal eu cred ca tinerii sunt considerati doar niste elemente neimportante.
    Am scris pe blogul meu ceva aseamanator… dar cu gust amar.

    Comment by Andrei Balan — May 30, 2008 @ 8: 03. pm.

  31. @Mihnea,
    Esti mai activ aici decat la AN asa ca iti scriu aici, sper sa nu se supere Maria.
    Mistocar,mistocar dar sa stii ca mare pacat ti-ai facut cu AN.
    Cred ca din cauza ta, AN crede ca el este Presedintele Romaniei, caci aflu ca la Reghin a declarat in public ca el nu la considerat nici-o data pe Basescu ,Presedinte al Romaniei.
    Incepe sa fie grav, e o boala mai rea decat basescita, dar nu sunt psihiatru asa ca ma abtin.

    Comment by ion adrian — May 30, 2008 @ 8: 52. pm.

  32. Vai, Adi, ce îl iubesc pe NĂSTASE pentru declaraţia asta. Este atât de dulce când e el însuşi şi leapădă stilul diplomatic! Mi-ar place să cred că ai un picuţ de dreptate, şi că este un dram de adevăr în spusele tale, în sensul că l-aş fi încurajat eu pe AN să se creadă Preşedintele României. Dar ştie Adrian NĂSTASE ce să facă şi fără mine.

    P.S. Sunt mai activ aici decât la Adrian NĂSTASE, deoarece gazda este o persoană deosebită şi foarte importantă.

    Comment by Mihnea Georgescu — May 30, 2008 @ 9: 04. pm.

  33. maria patriciu finanteaza si anul asta campania psd, nu ti se pare ciudat?

    nu va vine sa credeti ca un om de afaceri ca patriciu merge la doua capete… de ce nu? trebuie sa fim toti ori de o parte ori de alta? credeti ca lui ii pasa cine iese? eu cred ca ii pasa cat da si cat ii iese. ce conteaza ca sunt la putere liberalii, psd-istii, pdl-istii, verzii, gay-ii sau emo-ii. Nu vad de ce nu ar finanta toti candidatii. Fiecare i-ar fi recunoscator. Oricum, cand se imparte placinta, toti primesc o bucatica. Nu vedeti ca toate guvernarile sunt la fel: pasul 1. cat au furat aia care au fost inaintea noastra? 2. a mai ramas ceva nefurat? 3. hai sa ne luam partea din ce au furat aia, sau ne facem ca ii bagam la zdup, si dup-aia ne luam partea. 4. sa furam ce ramases nefurat. 5. se apropie iar alegerile? 6. sa incercam sa furam alegerile. E simplu, dupa cum zicea un om politic (fara nume, pentru ca l-am uitat) “Daca voturile ar schimba ceva, ar fi ilegale”. Deci … mergeti la vot sa il votati pe Patriciu… nu e pe buletinul de vot… dar ia 100% din voturi…

    Normal ca banii dlui Patriciu se indreapta spre candidatul lui Ion Iliescu adica Sorin Oprescu. Nu este chiar asa mare secret ca ascensiunea financiara a lui DP se datoreaza sprijinului fostului presedinte. A primit cea mai moderna rafinarie din Romania practic pe gratis plus creantele statului roman din Libia, un mizilic de cam 80 mil dolari la nivelul din 1999. E drept ca si dl Patriciu a adus mari servicii lui Ilici, incepand de la marea manifestatie anti FSN din 28 Ianuarie 1990 cand liberalii s-au retras strategic lasandu-i pe taranisti in ofsaid. A contrubuit decisiv la legitimarea lui Ion Iliescu contracarand cu success eforturile liu Corneliu Coposu de a face ca opozitia sa boicoteze alegerile din 1990. In PNL a favorizat ascensiunea lui Ionescu Quintus unul din cei mai odiosi turnatori ai securitatii. Ca de obicei serviciu contra serviciu.

    Comment by neinfectat de comunism — May 30, 2008 @ 9: 07. pm.

  34. Neinfectatule,

    La mine te rog să nu mai postezi teste-tonomat. Ai devenit plictisitor… Corina te-a bannat, la mine nu mai ai intrare cu teste-tonomat, a mai rămas Maria care te suportă, dar cred că are şi ea limitele ei. Don’t push your luck!

    P.S. Maria, noi am zis să fim domni, dar ăsta nu ştie să aprecieze bunul nostru simţ, îl interpretează ca prostie!

    Comment by Mihnea Georgescu — May 30, 2008 @ 9: 15. pm.

  35. mihnea
    ce ai bah? nu mai suporti presiunile oculte? postez mai multe comentarii pt ca stiu ca voi cenzurati si vreau sa fiu sigur ca ale mele comentarii apar pe undeva…ce comentariu ai vrea sa fac la ineptiile pe care le pui pe blogul tau? nu am ce comenta cand tu de cateva zile nu faci altceva decat sa ii ridici osanale lui ceausescu…pardon iliescu…

    Comment by neinfectat de comunism — May 30, 2008 @ 9: 30. pm.

  36. Dragă neinfectatule,

    Îmi este milă de tine. Ion ILIESCU este cel mai mare om politic al României din ultimii 50 de ani. Este mai mare şi ca Nicolae CEAUŞESCU, dacă te interesează. Şi încă nu şi-a spus ultimul cuvânt în materie de politică. Dar tu rămâi la Băsescu al tău… păcat că vaporul se scufundă, nu ai aflat încă?! :)

    Comment by Mihnea Georgescu — May 30, 2008 @ 9: 34. pm.

  37. Exista portocaliu? Ce e ala? :lol:

    Comment by Oana — May 30, 2008 @ 11: 17. pm.

  38. Eu nu voi vota un om viu colorat, voi vota un om cenusiu!

    Comment by omu' — May 31, 2008 @ 12: 05. am.

  39. @Andrei,

    si eu cred la fel. Tinerii reprezinta o forta, dar, asa cum am un anume dispret pentru cei din categoria de varsta 35-40 de ani, vad cu oroare cum cei intre 30-35 de ani seamana cu cei mentionati anterior, iar cei de 25-30 de ani sunt si mai rai. Ce sa ne facem? Sa asteptam ca adolescentii e azi sa ne rezolve problemele? E absurd! Suntem tineri si maturi in acelasi timp, suntem responsabili fata de faptele noastre si de ideile noastre si daca vrem cu adevarat sa schimbam ceva , sa nu mai asteptam sa ne dea cineva voie!

    Comment by Maria Barbu — May 31, 2008 @ 12: 43. am.

  40. @Mihnea-@Neinfectat,

    voi duelati-va linistiti, no problem!

    Comment by Maria Barbu — May 31, 2008 @ 12: 49. am.

  41. @Oana,

    bineinteles ca nu exista portocaliu! E o inventie grotesca!

    Comment by Maria Barbu — May 31, 2008 @ 12: 55. am.

  42. @omu’,

    mneah, cum adica cenusiu? Fii colorat, fii viu, fii pur! Fara amestecuri de nici o culoare (vezi ce la fix se potriveste? )

    Comment by Maria Barbu — May 31, 2008 @ 12: 58. am.

  43. Vremea vorbelor a trecut Duminica… De Luni urmeaza vremea faptelor…

    http://sorinplaton.wordpress.com/2008/05/31/reformareapsd/

    1=

    Comment by SorinPLATON — May 31, 2008 @ 1: 47. pm.

  44. Mrcea marian prezice refacerea aliantzai DA, dar fara Tradiceanu de data asta…ce va face psdul atunci maria? cu cine se va alia daca se adevereste premonitia lui marian?

    “Ceea ce s-a schimbat, faţă de primăvara anului 2007, când cei doi aliaţi s-au despărţit, este atitudinea preşedintelui Traian Băsescu. În grupul său de amici din politică, şeful statului a recunoscut că populaţia îl percepe ca pe un scandalagiu. Cât a fost la Transporturi, s-a certat cu Ciorbea şi ţărăniştii, la primărie a fost într-un război permanent cu cei de la PSD, iar în cei patru ani petrecuţi la Cotroceni, s-a păruit cu premierul Tăriceanu şi cu liberalii. Acum, convins că va câştiga un al doilea mandat de preşedinte, Băsescu este preocupat să intre, cu poză, în manualul de istorie a României. El are de gând să numească un viitor premier din PDL, cu care să nu se (mai) certe şi cu ajutorul căruia să lase ceva în urmă: fie o Constituţie nouă, fie aderarea la Spaţiul Schengen şi introducerea monedei euro, fie dezvoltarea unor mari proiecte de infrastructură. Pe scurt, Băsescu vrea să fie constructiv.

    Pentru a-şi atinge obiectivele, şeful statului are nevoie ca, după alegerile din noiembrie 2008, în parlament să se constituie o majoritate care să-i fie favorabilă. PDL nu pare a fi capabil să obţină peste 50% din mandatele de deputat şi senator, aşa că trebuie să se alieze cu cineva. Opţiunile privind o viitoare cooperare sunt destul de limitate: fie cu PSD, fie cu PNL. Din calculul politic a reieşit că variantă cea mai bună este refacerea Alianţei D.A. Situaţia le convine democrat-liberalilor, care vor să revină la guvernare şi să facă afaceri cu oameni pe care îi cunosc bine.

    Problema care trebuie depăşită acum este cum scapă Băsescu de Tăriceanu? Răspunsul: cu ajutorul lui Ludovic Orban. Acesta a intrat deja în competiţia pentru preşedinţia PNL şi a dat semnale că se leapă dă de întruchiparea răului, Dinu Patriciu.”

    Comment by neinfectat de comunism — May 31, 2008 @ 1: 48. pm.

  45. @Sorin,

    asa este. Chiar ca a venit vremea faptelor, a celor constructive, coagulante, pozitive.

    Comment by Maria Barbu — May 31, 2008 @ 3: 36. pm.

  46. @neinfectat,

    cred ca aceasta manevra este menita sa ii refaca imaginea lui Traian Basescu, dramatic de deteriorata. El va fi cu siguranta in cartea de istorie, pentru ca destinul i-a dat aceasta sansa de a se afla in varful piramidei politice, dar nu sunt convinsa ca va fi retinut ca o figura pozitiva, ci dimpotriva. Si asta pt ca in el insusi, in mod intrinsec, Traian Basescu este un om distructiv, cu o energie negativa pana la catastrofa. Voi incercati acum sa il scoateti tap ispasitor pr Tariceanu, dar e zadarnic. Adevarata fata a lui Traian Basescu este una a unui lider care transforma in ruina tot ce atinge, asa incat singura sansa a Romaniei este sa scape cat mai repede posibil de acest om primejdios. Si iti spun asta fara nici un fel de patima, ci numai si numai din responsabilitate fata de Romania!

    Comment by Maria Barbu — May 31, 2008 @ 3: 54. pm.

  47. @Mihnea Georgescu,

    Dar ce-mi spui tu face ca totul sa fie si mai grav.
    Deci tu crezi ca Nastase se crede Presedintele Romaniei si fara indemnurile tale.
    Mihnea, este grav, chiar foarte grav, caci pe vremea cand am intrat pe blogul lui, prin Iunie anul trecut nu dadea semnea de paranoia, dar ce sa-i faci, probabil ca atunci nu mai era deloc la putere si se pare ca face parte(parafrazez)din categoria celor pe care puterea ii inebuneste(in original -corupe) iar puterea absoluta ii inebuneste de tot.
    Hm,Hm.
    Ti-am spus paranoia e mai grava decat obsesita sau basescita.

    PS. Maine de ziua copilului, pentru copii de pe listele lui Oprescu, pe acesta il vor vota si copii nenascuti inca.

    Comment by ion adrian — May 31, 2008 @ 8: 39. pm.

  48. @Castanule,
    Vad ca ai intrebari si te framanti. Cu antecedentele familiale ar trebui sa stii ca pentru a afla raspunsul la astfel de intrebari ar trebui sa umbli la dosarul de cadre sau sa hotarasti ca traiesti intr-o greseala permanenta .

    Comment by ion adrian — May 31, 2008 @ 8: 41. pm.

  49. @Maria,
    Tariceanu este o cantitate neglijabila, din cele pe care uneori un joc brownian ciudat il scoate un timp in prim plan.
    Basescu este o personalitate puternica care nu a spus tot ce are de spus si-i doresc sa se poata exprima si istoria va decide.
    Oricum, daca Iliescu a intrat cu siguranta in istorie pentru complicitati sau chiar vinovatii la crime abominabile(poate ca nu am informatii suficiente si salvarea lui va veni din dovezi ca tara asta nu putea fi salvata fara crimele lui Iliescu dar eu sincer ma indoiesc), Basescu chiar si cu ce a facut pana acum va intra cu siguranta in mod pozitiv in istoria non securist-activist-mafiota a Romaniei.
    Doresc sa fie clar, ca nu as fi avut nimic nici cu Iliescu, nici cu toate clonele lui securist-mafiote, daca aducea in tara asta altceva decat imbogatirea tagmei jefuitorilor pe care i-a creeat, i-a protejat pentru a fi tinut si el, la randul lui in bratele afrodisiacului Putere , daca nu ar pleca majoritatea tinerilor de valoare reala, ca sa ramana clonele, daca 50% din suprafata impadurita nu ar fi fost defrisata de Haissam cu toti complicii lui politici, daca nu ne-ar fi condus in aceasta confuzie ontologica in care cred ca te afli si tu, daca nu ar fi perpetuat ura sau lupta de clasa ca o lupta intraspecifica, cea mai dura atunci cand se produce si in care suntem incalecati de o hoarda de vorbitori de limba romana, daca nu ar fi creeat aceasta clasa politica pentru care tara se declina intre mama soacra si nepotel, clasa politica pentru care alaturi de mafia securista, Romania exista cat mai este ceva de furat sau cat se mai poate fura.
    Voteaza maine cu ce vrei tu si sa fi sanatoasa si cu noroc in viata.

    Comment by ion adrian — May 31, 2008 @ 8: 57. pm.

  50. @Ion,

    stii ce ma intristeaza profund? Sa vad ca si tu ai preluat atatea dintre textele identice cu ale altora care fac aceasta munca de denigrare a presedintelui Iliescu. Poate ca la tine vine totul dintr-o convigere ciudata ori dintr-o asimilare eronata, nu stiu. Pot sa constat insa ca ai lasat un pic de loc si indoielii, ceea ce este un bun inceput. DUBITO, ERGO COGITO, spunea Descartes. Ramane perpetuu valabil!

    P.S. Iti multumesc de urari si ti le intorc si tie, cu prietenie!

    Comment by Maria Barbu — May 31, 2008 @ 10: 13. pm.

  51. Draga Maria,

    Dupa cum bine se stie, portocaliul nu este o culare pura, ci nascuta din combinarea rosului cu galbenul. Cred ca si acest aspect, al cromaticii, da de gol orientarea celor ce functioneaza in politica romaneasca sub steagul portocaliu. Ei ba sunt de stanga, ba de dreapta. Sau, mai bine zis, ei nu sunt nici de stanga, nici de dreapta… nu au ideologie.
    “Votati romaneste: ROSU-galben-albastru !” este un mesaj ce surprinde esenta acestei campanii prin care tocmai am trecut.

    Comment by Mihnea Stoica — June 1, 2008 @ 12: 19. am.

  52. P.S.: Abia dupa ce am postat comentariul meu am observat ca si Mihnea Georgescu a exprimat o parere asemanatoare.

    @Mihnea,
    Te rog sa ma scuzi!
    Cred ca, in definitiv, acesta este inca un indiciu al faptului ca impartim aceleasi valori si ca, cel putin din punct de vedere politic, avem optiuni comune.

    Comment by Mihnea Stoica — June 1, 2008 @ 12: 26. am.

  53. Tizule dragă,

    Gândim la fel din multe puncte de vedere… Nu semănam doar la nume! :)

    Comment by Mihnea Georgescu — June 1, 2008 @ 12: 27. am.

  54. @Mihnea (Stoica)

    ce mult ma bucur sa constat ca mesajul meu ajunge in stare pura la cei ce sunt capabili sa il recepteze! Iar faptul ca tu esti unul dintre acestia ma bucura enorm.

    Comment by Maria Barbu — June 1, 2008 @ 12: 29. am.

  55. Ma cherie,
    oferta din zona mea chiar ma face sa votez in mai multe culori.

    Comment by ingi — June 1, 2008 @ 7: 08. am.

  56. AZI, MERGEM LA VOT !
    DOAMNE AJUTA 1
    DUMINICA SENINA SI IMPLINIRI ZAMBITOARE !
    SIBILLA

    Comment by sfinx667 — June 1, 2008 @ 7: 34. am.

  57. @ingi,

    bravo, Radu! Asta da democratie!

    Comment by Maria Barbu — June 1, 2008 @ 12: 17. pm.

  58. @Sibilla,

    iti multumesc. Si tie mult succes si implinirea sperantelor politice de azi!

    Comment by Maria Barbu — June 1, 2008 @ 12: 18. pm.

  59. eu va zzic sa votati cum va duce capul, nu am de gand sa va spal la creier cum ca un candidat ar fi mai bun decat altul….votati chiar si impotriva firii – mai ales in miticesti, caci un altfel de primar va trebuie acolo, votati-l pe cel care are idei mai nastrusnice, votati-l si pe mihnea gerogescu la functia de limbist activist marunt…

    Comment by neinfectat de comunism — June 1, 2008 @ 1: 28. pm.

  60. Atentie, rosu, galben si albastru sint culorile primare in teoria culorii; se poate face o interpretare si in aceatsa directie, chestia cu tricolorul e o treaba mai “la indemnina”; sa gindim mai deschis! Sa alegem mize mari pentru vot! Mizele primordiale pentru localitatile unde traim! Vedeti ce usor e?… sloganuri, sloganuri, sloganuri….

    Comment by monica L — June 1, 2008 @ 2: 24. pm.

  61. Mon cher neinfectat,

    Uite o dedicaţie pentru tine şi pentru Stăpâna blogului…

    http://youtube.com/watch?v=p7fB06S8Bq8&feature=related

    Astăzi e zi mare, ezoteric vorbind… :)

    Comment by Mihnea Georgescu — June 1, 2008 @ 4: 07. pm.

  62. de curiozitate maria, cu cine ai votat? cu dom’ doctor stopescu sau cu “nu mananc mici caci intelectualii ca mine sunt mai presus de voi” Diaconescu, zis si “Sprijinit de Iliescu doar la sto”? hai ca nu mai zic la nimeni…

    Comment by neinfectat de comunism — June 1, 2008 @ 5: 03. pm.

  63. Dar tu neinfectatule… cu cine ai votat?…

    Poeta a plecat să numere voturile şi m-a lăsat administrator!

    Bucureştean nu eşti… dar dacă ai fi fost, puneai ştampila pe Loţi Orban sau pe “nepotul husarului imperial” Blaga?

    Comment by Mihnea Georgescu — June 1, 2008 @ 5: 05. pm.

  64. eu as fi votat impotriva firii…

    Comment by neinfectat de comunism — June 1, 2008 @ 5: 25. pm.

  65. @Maria,
    Nu am preluat nimic de la nimeni.Altii au de preluat de la mine. Eu, chiar am trait ,chiar am vazut ,chiar am auzit, chiar am simtit si chiar am meditat cat pot eu de profund la toate astea si as putea sa-ti intorc intrebarea in oglinda, dar nu o fac.

    Comment by ion adrian — June 1, 2008 @ 5: 58. pm.

  66. PS.
    Ti-am spus mai sus ca singurul dubiu pe care-l am nu se refera la complicitati sau vinovatii, ci la scopuri.
    Dar eu nu sunt adeptul teoriei: Scopul scuza mijloacele, si tot original fiind, adica pot fi eu copiat de altii si pot creea eu ceea ce ullterior poate deveni cliseu afirm, traducandu-l diferit pe Machiavel :scopul nu scuza orice mijloc.

    Comment by ion adrian — June 1, 2008 @ 6: 03. pm.

  67. @neinfectat,

    chiar m-am amuzat un pic astazi la sectia de votare, asa ca pot sa iti spun ca am votat cumva impotriva firii cum spui tu…. in sensul ca de dimineata l-am vazut pe cel pe care l-am votat dupa-amiaza si am avut un fior ciudat! Sper sa fie de bun augur!

    Comment by Maria Barbu — June 1, 2008 @ 6: 22. pm.

  68. P.S. Tu cu cine crezi ca am votat? Daca ghicesti, iti promit ca voi confirma, daca nu, nu!

    Comment by Maria Barbu — June 1, 2008 @ 6: 24. pm.

  69. @Mihnea,

    ce generos esti azi! Ne daruiesti si mie si neinfectatului!

    Iti multumesc.

    Comment by Maria Barbu — June 1, 2008 @ 6: 25. pm.

  70. @Ion,

    imi pare nespus de rau sa constat ca te-ai cam suparat, desi, te rog sa ma crezi, nu am avut nici o intentie ofensatoare. Departe de mine asa ceva, mai ales in legatura cu tine!

    Comment by Maria Barbu — June 1, 2008 @ 6: 27. pm.

  71. P.S. Iti multumesc pentru cavalerismul tau!

    Comment by Maria Barbu — June 1, 2008 @ 6: 28. pm.

  72. Dacă te deranjează asocierea cu neinfectatul… :)

    Comment by Mihnea Georgescu — June 1, 2008 @ 6: 31. pm.

  73. maria,sper ca ai votat cu diaconescu, desi si el va pierde….

    Comment by neinfectat de comunism — June 1, 2008 @ 6: 38. pm.

  74. @Mihnea,

    nici vorba. Stii ca imi este f simpatic si ca am speranta ca il voi converti! (blushing)

    Comment by Maria Barbu — June 1, 2008 @ 6: 47. pm.

  75. @neinfectat,

    nu.

    Comment by Maria Barbu — June 1, 2008 @ 6: 48. pm.

  76. @Monica,

    predau un curs de simbolistica, dar ma feresc de savantlacuri aici pe blog! Dar, de dragul tau, poate ca voi face un articol special, dedicat analizei simbolisticii cromatice.

    Comment by Maria Barbu — June 1, 2008 @ 6: 49. pm.

  77. @maria
    pacat, credeam ca nu crezi in proiectele aiuristice a lui dom’ doctor stopescu…si vand l-ai vazut pe nea doctor nu te-a luat la misto in stilul caracteristic?

    Comment by neinfectat de comunism — June 1, 2008 @ 7: 07. pm.

  78. Credeţi că iese Oprescu în turul doi cu Blaga????????

    Comment by Mihnea Georgescu — June 1, 2008 @ 7: 11. pm.

  79. cred ca berlusconi il bate pe mihnea georgescu in fatza garsonierei lui din ferentari…

    Comment by neinfectat de comunism — June 1, 2008 @ 7: 16. pm.

  80. Mă băiete, nu fi obraznic că acuşi mă dezbrac de caracter!

    Comment by Mihnea Georgescu — June 1, 2008 @ 7: 17. pm.

  81. @neinfectat,

    Sorin mi-a facut curte… dar la misto, ca stie el bine ca nu vad in el un masculin, ci… un doctor! Dar abia astept sa il vad primar general, dupa ce baselu l-a “batut” furand 200 de voturi… adica la modul penibil, asa cum stie Basescu, sa castige prin furt, in ultimul moment, asa, ca golanii!

    Comment by Maria Barbu — June 1, 2008 @ 7: 30. pm.

  82. @Mihnea,

    eu nu cred ca Blaga intra in turul doi!

    Comment by Maria Barbu — June 1, 2008 @ 7: 31. pm.

  83. P.S. Asa zisul berlusconi sta in ferentari?

    Comment by Maria Barbu — June 1, 2008 @ 7: 32. pm.

  84. PPS. Nu te enerva, Mihnea!

    Comment by Maria Barbu — June 1, 2008 @ 7: 33. pm.

  85. mihnea
    linisteste-te mai baiete…iei si tu o bataie atata tot…cat nu a suferit tatucul iliescu in ilegalitate pana a ajuns la ciolanul cel gros socialist?…poti si tu sa iei o bataie de la un dusman de clasa, dupa care parvii mai usor in democratia noastra originala urmand aceiasi cale…nu crezi ca e un sacrificiu necesar?

    Comment by neinfectat de comunism — June 1, 2008 @ 7: 46. pm.

  86. Turul doi: BLAGA – OPRESCU e oficial… mă înec de furie… mă simt atât de prost, printre şmekerii de Bucureşti, ca Maria (sorry, dar sunt nervos!) care au ştiut cu cine să voteze – adică cu Oprescu! Mie de ce nu mi-a spus nimeni????? Mă fentaţi, ai?

    http://mihneageorgescu.wordpress.com/2008/06/01/blaga-si-oprescu-in-turul-doi/

    Comment by Mihnea Georgescu — June 1, 2008 @ 7: 51. pm.

  87. Bine, Maria nu are nici o vină, ea nu este membră PSD… Eu da! Eu am respectat disciplina de partid. Iartă-mă, Maria…

    Sper ca Oprescu să se întoarcă în Partid, ca şef la Bucureşti în locul lui Vanghelie şi ADRIAN NĂSTASE să ajungă Preşedintele României!

    Comment by Mihnea Georgescu — June 1, 2008 @ 7: 54. pm.

  88. eu sper ca vanghelie sa ajunga presedintele psd si nastase sa se retraga la cornu in dezgust…

    Comment by neinfectat de comunism — June 1, 2008 @ 7: 59. pm.

  89. maria de cand mihnea georgescu e moderatorul bloggului tau in lipsa ta? e ceva intre voi?

    Comment by neinfectat de comunism — June 1, 2008 @ 8: 53. pm.

  90. @Maria,
    Nu Maria, nu m-ai suparat, doar am cauta sa fiu cat mai limpede in ce sustin si sper sa fi reusit.

    Comment by ion adrian — June 1, 2008 @ 8: 59. pm.

  91. Te frământă grija, măi, neinfectatule?

    Comment by Mihnea Georgescu — June 1, 2008 @ 9: 09. pm.

  92. OPRESCU PRIMAR :lol:

    Comment by Petrisor Socol — June 1, 2008 @ 10: 11. pm.

  93. OPRESCU PRIMAR!

    BLAGA BULDOGUL – JOS LABELE DE PE CAPITALĂ!

    Comment by Mihnea Georgescu — June 1, 2008 @ 10: 15. pm.

  94. Hello, hello! I’m back!

    @Mihnea,

    era f simplu sa iti dai seama ca asta va fi situatia!

    Comment by Maria Barbu — June 1, 2008 @ 10: 15. pm.

  95. @neinfectat,

    Mihnea nu e moderator aici, ci cred ca se simte bine, ca si tine de altfel. Cred ca nu gresesc!

    Comment by Maria Barbu — June 1, 2008 @ 10: 16. pm.

  96. @Ion,

    sunt incantata ca nu esti suparat!

    Comment by Maria Barbu — June 1, 2008 @ 10: 17. pm.

  97. @Petrisor,

    TREBUIE SA CASTIGE OPRESCU, pt binele Bucurestiului!

    Comment by Maria Barbu — June 1, 2008 @ 10: 18. pm.

  98. @Mihnea,

    sunt destui caini in Bucuresti, maidanezii!, nu mai avem nevoie de inca un Buldog!

    Comment by Maria Barbu — June 1, 2008 @ 10: 20. pm.

  99. neinfectat de comunism spune:

    …….am gasit o explicatie pt absenteismul romanilor
    Adevaratii alegatori din marile aglomerari urbane mioritice au votat NU prin neprezentare.
    Taranii au votat intre doua tuici acre la birtul local iar in orase babele isterice si mosii retardati au votat intre doua rudoteluri sau algocalmine.
    Cand absenteismul depaseste 50% din cei cu drept de vot asta este linistea dinaintea furtunii.
    Miscarile extremiste generate de frustrare si neputinta vor umple vidul creat de democratia originala a FSN-ului lui Ion Iliescu.

    Comment by Maria Barbu — June 2, 2008 @ 12: 35. am.

  100. @neinfectat,

    am mutat aici comentariul tau, pt ca nu avea in nici un fel ce cauta la poem.
    cat despre analiza ta… trebuie sa recunosc ca e f pertinenta si ca acest absenteism arata apropierea unei catastrofe. Asta a reusit sa faca iubitul Capitan si pedeleul!

    Comment by Maria Barbu — June 2, 2008 @ 12: 38. am.

  101. ia te uita ce faceati voi de 1 iunie! stateati pe blog si comentati in loc sa iesiti cu copii in parc sa le cumparati jucarele, vata pe bat si sa ii/va dati in tiribombe…..

    acum, gata! in strada, la campanie! GOTV!!!(go out to vote, cum zic francezii)

    Acum, s-a dat alarma pe unitatea portocalie si si-au activat toate papusile mediatice – vor umple(daca se poate mai mult decat au facut-o pana acum) orasul, presa scrisa si vazuta cu atacuri la familia doctorului…
    Din pacate, in afara de mizeriile depana acum, reluate cu atat de multa placere de unii dintre membrii marcanti ai altor partide, nu stiu ce s-ar mai putea scoate, dar, mai stii? probabil ca cum atacurile vor veni exact dinspre de unde se asteapta mai putin – orice sustinere care va fi lansata de orice partid (!) va fi contabilizata impotriva Doctorului, si acuzatia de “blat” e, deja gata tiparita pe bannere, afise, interviuri etc! pe pariu?

    Comment by anca — June 2, 2008 @ 11: 40. am.

  102. @Anca,
    Nu se va umple orasul decat cu un singur afis, cel care v-a spune adevarul bucurestenilor care vor vota exact cum vor ei, dar stiind exact ce voteaza:

    Textul afisului:

    Votand Oprescu, Votati Iliescu!

    Atat si intru adevar.

    Comment by ion adrian — June 2, 2008 @ 4: 47. pm.

  103. @Anca,

    ai dreptate, vom face campanie adevarata!

    Comment by Maria Barbu — June 2, 2008 @ 5: 59. pm.

  104. @Ion,

    mai bine Iliescu decat hotii lui Basescu, nasul mafiei parcarilor si bordurilor! Hai sa fim seriosi. Trebuie sa fie cineva complet nebun sa mai dea Bucurestiul pe mana MAFIEI BASESCIENE! Va vor blestema generatiile viitoare!

    Comment by Maria Barbu — June 2, 2008 @ 6: 01. pm.


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a comment

Blog at WordPress.com.