Don Quijote sau Don Killote?
In campania prezidentiala de la sfarsitul anului 2004, Traian Basescu aparea poporului ca un fel de brav Don Quijote, care se lupta cu morile de vant. E adevarat ca personajul lui Cervantes era nobil si nebun, ceea ce, cel putin partial, nu este valabil pentru Traian Basescu, dar biata populatie incepuse sa creada ca s-a ivit, brusc, din sanu-i, un erou care se lupta cu ceva, chiar daca acel ceva era doar in capul lui.
Iata ca dupa aproape patru ani de presedintie, domnul presedinte Traian Basescu a aratat ca se lupta mai ceva ca Don Quijote. Ar putea fi supranumit chiar DON KILLOTE, pentru ca omoara orice urma de armonie politica din Romania, ca atunci cand este prea liniste si lucrurile chiar incep sa mearga, domnia sa se iveste si arunca un urlet de lupta.
Adica ce este maimutareala asta de campanie? Politete, comportament civilizat? Asta este inadmisibil, spune prezidentul nostru, adica Don Killote. Asta e non-combat! Trebuie sa va sfasiati intre voi, sa va ucideti adversarul, fara mila si, mai ales, fara scupule! Numai asa se ia Puterea, pare sa spuna, adica sa tune si sa fulgere, Don Killote.
Ce este ala Parlament? Dar Guvern? Dar Curte Constitutionala? Niste prostii, inventate pentru a minti poprul cu televizorul! “Hai la lupta, Tovarasi!”- striga din rasputeri eroicul Traian Basescu, care mai are putin si ne omoara pe toti, in furia sa revolutionara totala.
Luptati, luptati, luptati! Fara nici un sentiment de respect pentru nimeni si nimic- asta este mesajul subliminal. Killeriti, asa cum face Don Killote si veti avea Puterea pentru totdeauna! Dar, sigur, am putea spune noi, nu neaparat pe lumea asta. Poate pe ailalta, aia din iluziile domnului presedinte. Ale lui Don Killote. Amin!
Aşa e în România… şi cel care ar trebui să vegheze la pacea de pe scena politică, să aibe grijă de cei care l-au votat, aduce război… pentru ca el să iasă nevinovat… să spună că a încercat să facă ceva doar că politicienii şi oligarhii nu l-aui lăsat… în ultima vreme politicienii… toţi au învăţat că poporul îi iubeşte mai mult dacă sunt victime… aşa că… ce să vezi… politica românească face foarte multe victime… toată lumea e nemulţumită public în loc să fie mai tăcută şi să facă ceva…
Doamne ajută să trecem peste perioada asta cât mai repede şi să evoluăm măcar un milimetru… Doamne ajută!
Comentariu by Dacy — mai 6, 2008 @ 7: 23. pm.
Şi nu numai că pozează în victime… politicienii români sunt nişte luptători… nişte războinici care vor salva neamul… vai de noi dacă nu-i dăm afară din politică…
Problema este că toţi sunt aşa… şi până cei care conduc acum şi au condus şi pe vremea tovarăşului nu se duc din sistem, nimic nu se va schimba… păcat…
Comentariu by Dacy — mai 6, 2008 @ 7: 26. pm.
Au fost şi desene animate cu domnul Băsescu, da acolo-i zicea Don Coyote…
Comentariu by Vania — mai 6, 2008 @ 8: 02. pm.
@Dacy,
problema este ca nu e suficient sa iasa din sistem toti politicienii astia virusati de totalitarismul in care s-au afirmat, inclusiv Traian Basescu, ci trebuie sa dispara odata cu ei si sistemul insusi, mai ales cel securistic pe care il exploateaza capitanul Killote!
Comentariu by Maria Barbu — mai 6, 2008 @ 8: 29. pm.
@Vania,
la momentul cand i se spunea Don Coyote poate ca… era valabil! Acum cel mai potrivit nume este Don Killote!
Comentariu by Maria Barbu — mai 6, 2008 @ 8: 30. pm.
Traian Basescu , in incercarea sa disperata de a mai agata mintea vreunei florarese din Piata Matache , iese la rampa cu prostia lui care face de ras institutia numita PRESEDENTIE.Tot ce se petrece in mintea lui nu are leac , iar actiunile sale duc spre autodistrugere.Si ca sa-i prelungesc ideea lui Ion Iliescu de astazi , am sa spun ca orice dictator este eliminat de el insusi prin faptele sale , nu si un Presedinte adevarat!
Comentariu by Andrei Balan — mai 6, 2008 @ 8: 39. pm.
@Andrei,
e foarte pertinent ce spui.
Iar Ion Iliescu, presedinte adevarat nu capitan mascat, are dreptate atunci cand spune ca orice dictator se autoelimina prin propriile greseli!
Comentariu by Maria Barbu — mai 6, 2008 @ 8: 42. pm.
ai perfecta dreptate, si de data asta!
exact asta face base - linistea il agaseaza, bunul simt il enerveaza, politetea il irita!
El vrea scandal, balacareli, injuraturi - asta este modul lui de viata, acolo se simte “acasa”!
Scaderea drastica a nivelului educatiei din ultimii ani ne-a adus in halul asta, modelele oferite de lumea politica tin mai mult de familiile de “succesuri”, cocosi, bani si fuste scurte….sa ne mai miram ca aceste declaratii au “succesuri” la “electorat”??
Comentariu by anca — mai 6, 2008 @ 9: 25. pm.
@Anca,
asemenea declaratii nu fac decat sa ii imbete pe cei care se mai lasa prostiti, pt ca, altfel, ceea ce a facut azi Basescu nu face decat sa decodifice si mai mult, in detrimentul sau, comportamentul lui aberant si distructiv!
Comentariu by Maria Barbu — mai 6, 2008 @ 9: 32. pm.
Mai, eu am mai zis ca asta e un fel de Hanibal Lecter, doar ca fara creier. Ca sa nu jignim criminalul ca ala era un geniu
Comentariu by Oana — mai 6, 2008 @ 11: 46. pm.
@Oana,
serios ai spus asta? Superb. Dar, asa cum spui si tu, Lecter avea geniu!
Comentariu by Maria Barbu — mai 7, 2008 @ 12: 09. am.
În spatele realităţii vizibile, există mulţi Sancho Pansa care fac planuri ştiind că balaurii sunt mori de vânt.
Comentariu by Bibliotecaru — mai 7, 2008 @ 12: 17. am.
@Bibliotecaru,
stii ca Cervantes l-a conceput pe Sancho Panza ca fiind vocea poporului, a omului de bun simt!
Sper ca si in Romania sa invinga ratiunea si bunul simt, iar aceste creaturi sa ajunga acolo unde le este locul!
Comentariu by Maria Barbu — mai 7, 2008 @ 12: 32. am.
P.S. Chiar si Don Quijote a fost si a ramas un personaj ridicol! Cat despre Don Killote…. el poate ca nu va ramane deloc.
Comentariu by Maria Barbu — mai 7, 2008 @ 12: 34. am.
Basescu nu ma mai preocupa. Este Presedintele tarii si nu il pot face maimutoi insa nu vad ce rost are sa mai dezbatem o chestiune atat de clara. Toata lumea il stie, fazele sunt aceleasi de cand il stiu. Voi nu v-ati plictisit sa discutati despre basescu? La vot si gata. Nu mai este nimic de spus in ceea ce-l priveste.
Comentariu by Victor — mai 7, 2008 @ 1: 17. am.
@Victor,
nu pot sa cred ca esti atat de naiv! Daca acest model este clar unul distructiv, nu avem obligatia sa le aratam oamwenilor asta, nu trebuie sa ii prevenim, sa ii invatam sa constientizeze ceea ce este pernicios?
Ce, daca este presedinte, e Dumnezeu? Ma surprinde f mult atitudinea ta si imi da de gandit in legatura cu o multime de oameni care fac la fel ca tine: fug de adevar, il eludeaza, oricat ar fi de neplacut. Este intolerabil ca un om inteligent si responsabil cum esti tu sa procedeze asa!
Ori esti prea cumsecade si nu iti vine sa crezi ca tot ce face prezidentul este atat de cumplit! Numai ca buna noastra credinta nu trebuie sa devina armura celor care sunt inamicii acestei tari si ai acestui popor! Inamici prin faptele lor iresponsabile, asa cum este, din pacate pt noi, actualul sef al statului.
Comentariu by Maria Barbu — mai 7, 2008 @ 1: 31. am.
Comentariu by Victor — mai 7, 2008 @ 1: 42. am.
PS frumoasa poza. Adica persoana nu poza. Desi si poza. Unghiul este interesant.
Comentariu by Victor — mai 7, 2008 @ 1: 45. am.
@Victor,
pentru ceea ce a facut azi, ai dreptate, dar tot cred ca trebuie amendat pt comportamentul asta penal!
Comentariu by Maria Barbu — mai 7, 2008 @ 1: 46. am.
P.S. Poza este un instantaneu facut cu webcamul.
Sunt eu in tot adevarul si toata vulnerabilitatea mea. Ma bucur ca iti place (blushing)!
Comentariu by Maria Barbu — mai 7, 2008 @ 1: 47. am.
Esti draguta foc. Dar nu este chiar tot adevarul si toata vulnerabilitatea ta. Decat daca discutam asa metaforic. In fapt se poate mai mult adevar si mai multa vulnerabilitate. Stiu eu.
Comentariu by Victor — mai 7, 2008 @ 1: 51. am.
Atat adevar si atata vulnerabilitate cat se poate vedea dintr-o poza….
In fapt… e mult mai simplu si mult mai complicat totodata!
Comentariu by Maria Barbu — mai 7, 2008 @ 1: 56. am.
Uneori imi place sa fie mai simplu alteori sa fie mai complicat. Depinde.
Comentariu by Victor — mai 7, 2008 @ 2: 01. am.
Ei, Victor, realitatea are mult mai multe straturi.
O poza iti ofera o imagine, in timp ce realitatea e simpla daca te referi la simpla imagine a unui om, dar si complicata, pentru ca odata cu imaginea percepi si personalitea!
Comentariu by Maria Barbu — mai 7, 2008 @ 2: 04. am.
Am inteles din prima. Dar si eu am raspuns corect. Uneori ma intereseaza imaginea unui om alteori personalitatea. Care in cazul tau te asigur
ca este f f f f complicata.
Comentariu by Victor — mai 7, 2008 @ 2: 08. am.
Eu nu cred ca realitatea ne permite sa disociem imaginea de personalitate!
In ceea ce ma priveste, eu sunt o personalitate complexa prin continut si idealuri, dar foarte simpla ca manifestare! Aproape ca un poem!
Comentariu by Maria Barbu — mai 7, 2008 @ 2: 11. am.
Maria, dupa cum stii barbatii au acest defect de a putea disocia imaginea de personalitate
daca imaginea corespunde nu-i mai intereseaza personalitatea. Cel putin o anumita perioada 
Comentariu by Victor — mai 7, 2008 @ 2: 29. am.
[...] de alta, dar mi-ar place să stau la ordinele distinsei doamne Elena Udrea. Sper să nu citească Maria Barbu, că iar se supără pe [...]
Pingback by Blat din blat se face raiul! « Mihnea Georgescu — mai 7, 2008 @ 7: 59. am.
Îmi place beţia de cuvinte. Apreciez că o găsesc şi aici, în răspunsurile antepostatorilor.
Doar că, de data aceasta, trebuie să ne gândim că, în clipa în care românii sunt un popor de măscărici, nu aveau pe cine altcineva să aleagă în fruntea lor decât pe un saltimbanc.
Orice altceva s-ar spune devine inutil.
Să ne trăim. Bine.
Comentariu by DeMaio — mai 7, 2008 @ 11: 13. am.
@Victor,
acest defect masculin este generator de drame personale, dar… asta e problema barbatilor si nu a mea!!!
Comentariu by Maria Barbu — mai 7, 2008 @ 11: 35. am.
@Mihnea,
nu am de ce sa ma supar pe tine. Vei avea ceea ce iti doresti si meriti!
Comentariu by Maria Barbu — mai 7, 2008 @ 11: 36. am.
@DeMaio,
din pacate, asa cum intuise genial Caragiale, zona de sud a Romaniei pare o zona blestemata sa ia totul in bascalie, si asta face ca si politica sa fie la fel!
Sigur…. vorbeste acum in mine moldoveanca, cea care a crescut aproape de Ceahlau, acolo unde evenimentele au maretie iar viata are un ritual pe care nimeni nu il ia in ras!
In Bucuresti insa, unde s-au adunat tot felul de oameni si unde fenomenul miticilor a ajuns la momentul lui de grotesc maxim, nu putem avea decat un gunoier sef, ales sa raspunda de o pubela! Mare pacat de noi toti!
Comentariu by Maria Barbu — mai 7, 2008 @ 11: 43. am.
Si eu sunt un admirator al Elenei Udrea.
Comentariu by Victor — mai 7, 2008 @ 12: 38. pm.
@Victor,
nici nu ma mir!
Cei carora le plac femeile usoare (la minte) au niste caracteristici, pe care le pot regasi si la tine, si la Mihnea, si la f multi altii!
Comentariu by Maria Barbu — mai 7, 2008 @ 12: 49. pm.
Să ştii că aşa este.
Mare păcat.
Comentariu by DeMaio — mai 7, 2008 @ 1: 27. pm.
Astea sunt rautacisme dar nu ne impiedicam in ele.
Eu zic ca Elena este o femeie care merita toata consideratia noastra. I-am si spus-o intr-o conversatie pe blogul ei. M-am dus special acolo ca sa o asigur de admiratia mea pentru tot ce reprezinta. Ca femeie. Eu o vad ca pe un adevarat lider al femeilor din Romania. Cred ca daca v-ati supune toate femeile din tara Elenei ati avea sanse sa ajungeti departe.
Comentariu by Victor — mai 7, 2008 @ 1: 27. pm.
PS. Aveti de invatat de la ea.
Comentariu by Victor — mai 7, 2008 @ 1: 28. pm.
Asta aşa e… numai că oricât am vrea noi să se facă un sistem mai bun… tot cei de care ziceam au să-l facă… asta e tranziţia… şi nu vom scăpa de ea până ce toţi aceia care mai vor încă cel puţin un secol de tranziţie pentru a-şi face vile cât Casa Poporului şi pentru a-şi cumpăra maşini mai ceva ca Becali vor fi plecat dintre noi… şi mă cam tem că vor avea viaţă lungă…
Comentariu by Dacy — mai 7, 2008 @ 3: 04. pm.
Excelent cognomen! Ii dam prea mare importanta asemanandu-l cu Don Quijote… Este un biet nenorocit…
Comentariu by Gabriela Savitsky — mai 7, 2008 @ 3: 04. pm.
Nu prea e usor sa faci politica in sud mai ales daca nu prea esti neaos. Influenta balcanica este enorma . Daca esti bine crescut ramai pe aceeasi pozitie, adica tanara speranta, daca dai cu barda, trebuie sa fie una foarte puternica si sa reziste bine de tot, altfel este facut tandari.
Cu femeile, mai domol, un studiu american spune ca la barbati creierul este mai mare dar la femei este mai dens!
Comentariu by mirelateodorescu — mai 7, 2008 @ 3: 44. pm.
Si eu zic ca femeile trebuie sa conduca Romania. In frunte cu Elena Udrea. Asta este parerea mea. Eu v-as indemna pe toate sa va alaturati ei si astfel veti ajunge la putere. Elena Udrea va deveni cel mai puternic lider al Romaniei post revolutionare. Dupa Ion Iliescu evident. Mai vorbim …
Comentariu by Victor — mai 7, 2008 @ 4: 36. pm.
@Victor,
e f bine pt tine ca iti dezvalui modelele politice, dar am sa te rog sa ii ridici osanale direct pe blogul individei, nu aici. Asa incat…. la revedere!
Comentariu by Maria Barbu — mai 7, 2008 @ 6: 22. pm.
@Dacy,
cei de care spui au creat deja discipoli, daca le putem spune astfel! Asa incat, nu cred ca mai exista vreo speranta pt aceasta tara, decat daca avem in vedere o educatie politica serioasa, pe criterii morale, care sa fie facuta atat alegatorilor cat si potentialilor alesi!
Comentariu by Maria Barbu — mai 7, 2008 @ 6: 24. pm.
@Gabriela,
multumesc. Sigur ca nu merita ipochimenul, ci doar trebuie sa ii dezvaluim perniciozitatea modelului sau distructiv, pana cand vom scapa de acest model, definitiv!
Comentariu by Maria Barbu — mai 7, 2008 @ 6: 27. pm.
Maria, eu tot ce spun, spun serios. Lecter chiar a existat, a avut o copilarie de mama, mama, nu il pot acuza ca a devenit canibal. Dar astuia poate i se trage de la timona, poti sti? Pe vapor iti mai cade una, alta in cap si ramai cu sechele.
Comentariu by Oana — mai 7, 2008 @ 6: 30. pm.
Omul a vrut bâlci. Îl are. A vrut expunere. O are. Când vă zic eu că e mai bine să-l ignoraţi!
Comentariu by Mordechai — mai 7, 2008 @ 6: 32. pm.
Foarte posibil, Oana!
Dar de ce sa ne cada si noua in cap asemenea personaje politice?
Ca sa devenim canibali?
Comentariu by Maria Barbu — mai 7, 2008 @ 6: 32. pm.
Cred ca se poate si asta, Mordechai. Ii dam IGNORE si gata, nu-i asa?
Daca ar fi asa de simplu, ce bine ar fi!
Comentariu by Maria Barbu — mai 7, 2008 @ 6: 33. pm.
Ehhee… mai e până o să putem face asta… mai e muult şi bine… din păcate!
Comentariu by Dacy — mai 7, 2008 @ 6: 42. pm.
@Dacy,
cred ca depinde f mult de noi, de felul in care ne asumam responsabilitatea existentei noastre in Romania! De hotararea, de vointa si de capacitatea noastra de a fi mai buni si mai adevarati!
Comentariu by Maria Barbu — mai 7, 2008 @ 6: 51. pm.
@Victor,
pentru mine, atiunci cand spun “la revedere” nu inseamna adio!
Nu numai ca te astept cu noi comentarii, dar pot sa iti spun ca glumele tale ma amuza! Exista f putine persoane care sa ma irite, iar aceasta insa pe care ai mentionat-o este una dintre ele. Nu e vina ta si nici nu aveai cum sa cunosti aceasta fobie a mea.
Comentariu by Maria Barbu — mai 7, 2008 @ 8: 14. pm.
@Mirela ,
nu cred ca are vreo legatura, pt ca nici nenea Base nu e de aici si face politica de trotuar cu cine vrea muschii lui. Eu vorbeam de o anume tipologie, cam in sensul celor spuse de Ibraileanu….
Cat despre diferentele creierului, hai sa fim serioase! Inteligenta nu are sex, tot asa cum nici sexul nu are inteligenta!!! (Asta am spus-o asa, ca sa ma joc putin!)
Comentariu by Maria Barbu — mai 7, 2008 @ 8: 55. pm.
Ai dreptate Maria. Dar cati oameni gandesc asa? Inca sunt multi incantati de hahaielile penibile ale presedintelui Basescu.
Comentariu by Anca Alexandrescu — mai 7, 2008 @ 10: 23. pm.
Anca draga,
nu cred ca mai sunt chiar atat de multi cati si-ar dori dansul sa mai fie!
Comentariu by Maria Barbu — mai 7, 2008 @ 10: 37. pm.
Doamne ajuta, Maria, sa fie din ce in ce mai multi cei care au vazut, in sfarsit, adevarata sa fata si s-au saturat de penibilul in care ne scufundam ca tara - B. a facut si face erori enorme in pozitionare tarii in afara si ne-a creat un mare deficit de comunicare, inclusiv cu UE…problema este ca nu sevad sau nu sunt discutate astfel de erori ci mai mult grosolanismele pe care le face in interior si pe care le intelege/vede si mass media romaneasca..nu ca ar fi ei de vina, astea sunt cele vizibile…
Doamne, Victor vrea sa fim “conduse” de Udrita?? brr, ce frisoane ma cuprind….ptiu, drace! (deja revad clipul ala aiuritor cu clonele…femei de data asta, si Udrita-clona sefa!)
si apropos de clip: nu ma deranjeaza, dar deloc, ca nu il mai dau, era intrigant cu steagurile lui rosii puse pe Palatul Parlamentului si cu alinierea tablourilor presedintilor, in care Iliescu era trecut langa Ceasca…
intr-adevar, interzicerea clipului, ca masura de forta administrativa, ca metoda de “lucru”.. - asta nu e “cusher” si e, cred, exagerata…
Comentariu by anca — mai 8, 2008 @ 8: 49. am.
@Victor,
Doresti sa se incheie discutia despre Basescu, dar nu ar fi corect sa se incheie asa pur si simplu pe o afirmatie atat de categorica pe care ti-o permiti si atunci, te rog, fa o lista cu acele lucruri cumplite facute de Basescu de cand il sti tu, precizeaza eventual si data si locul(Exista un principiu juridic care spune ca locul si timpul guverneaza actele).
Daca te vei referi la interviuri si emisiuni diferite precizeaza daca detii informatiile de la prima sursa sau sunt mediate. De exemplu daca ar fi vorba de ultimul interviu dat de Basescu la Radio actualitati atunci ar trebui sa spui daca ai informatia de la sursa adica daca ai ascultat textul la care te-ai referi si care se gaseste la:
http://www.cotidianul.ro/audio/interviul_dat_de_traian_basescu_la_radio_romania_actualitati_1-3325.html
sau te bazezi numai pe medieri care pot fi si de natura tonomatoasa?(tonomatica?).
Ai face un real serviciu si detracatorilor si laudatorilor si celor care se cred obiectivi.
Multumesc anticipat.
Comentariu by ion adrian — mai 8, 2008 @ 3: 46. pm.
Anca, interzicerea clipului face parte din aceasta restaurare a metodelor securistice pe care a operat-o Traian Basescu in politica romaneasca. Asta e cel mai grav lucru, reintoarcerea bolsevismului securist! Plus mafia instalata definitiv in Romania: Basescu este nasul lui Falca, si al…, si al… E prea mare acest rau!
Comentariu by Maria Barbu — mai 8, 2008 @ 5: 51. pm.
Ion, cel mai corect ar fi ca Justitia romaneasca sa functioneze, punandu-l inclusiv pe seful Statului in situatia de as fi judecat pt ceea ce a facut, nu lasandu-l sa abuzeze de imunitatea lui, care acopera doar faptele politice, - sigur, pana la un punct!
Comentariu by Maria Barbu — mai 8, 2008 @ 5: 54. pm.
@Maria,
Nu e posibil, este nonlegal sa fie judecat Basescu pentru altceva decat inalta tradare. El a cerut prin 2005 sa-i fie ridicata imunitatea(ipocrizie sau nu, stiind(presupun) ca nu-i posibil, dar a facut-o) ca si mai demult ca parlamentar si este singurul care a parasit parlamentul pentru a se pune la dispozitia justitiei. Procurorul general i-a explicat ca nu se poate ca Presedinte, decat daca si-ar da demisia si desigur asta chiar era o tampenie. Va veni si randul lui Basescu, dar acum este randul altora care insa ca plozii speriati din clasaele primare striga: doamna, doamna sau tovarasa, tovarasa si georgel si georgel a facut, sau: nu noi georgel a facut prostii, dorind sa scape ei. Fiecare la timpul lui, care oricum a fost pana acum amanat si rasamanat.
Singurul lucru corect in toata chestia asta ar fi ce a cerut Mitrea adica sa fie public dosarul lui, ipocrizie sau nu dar a facut-o.
Desigur ca acum este o ipocrizie sa ceri asta, dar daca dosarul este clasat prin hotarare parlamentara atunci sa-i vad eu pe “iubitorii de dreptate si adevar” de pe bloguri si aiurea sau pe Mitrea ,Nastase et co daca mai cer sa fie publice dosarele ca sa vada si boborul si sa judece cu mintea sa.
Comentariu by ion adrian — mai 8, 2008 @ 9: 07. pm.
PS Oricum rugamintea catre Victor, chiar daca ai intervenit tu pe traseu ramane valabila si astept…
Comentariu by ion adrian — mai 8, 2008 @ 9: 08. pm.
Ion,
Victor a comis un gest absurd, cred eu: si-a sters blogul. Sa speram ca va reveni!
Comentariu by Maria Barbu — mai 8, 2008 @ 9: 24. pm.
P.S. Sunt convinsa, si spun asta cu mare tristete si durere in suflet, ca actualul presedinte va fi la un moment dat judecat pt inalta tradare!Cine il impinge in aceasta directie gresita, nu stiu, dar e limpede ca drumul pe care merge este un drum gresit!
Comentariu by Maria Barbu — mai 8, 2008 @ 9: 26. pm.
Si fiindca Victor se face ca ploua iar faptul ca si-a desfiintat bkogul nu are nici-o legatura cu cestiunea eu unul nici nu stiam ca are blog si discutam cu el pe acest blog care nu s-a desfiintat si nici nu se va desfiinta, vin eu cu o bucatica de raspuns in locul lui.Cineva,undeva da exemplu de 13 blaturi facute de Basescu. Voi ce spuneti care ar fi blaturi si care gesturi politice posibile si nonincriminabile ? Eu nici nu le-am citit inca cu exceptia primelor 3 care nu mi se par grave si in nici-un caz comparabile cu actiunile penale de care sunt alti suspectati si la nivelul de gravitate sugerat de Victor, asa ca inca nu stiu raspunsul complet pe care l-as da la aceasta intrebare. Oricum voi incerca si eu ca simpatizant obiectiv(cred eu) sa mai completez lista si poate si cu ajutorul vostru daca Victor face ce-i mai comod, da cu piatra si se ascunde.
Blaturile lui Basescu!!!!
“Blatul 1. Traian Băsescu - baronii PD. “Petrică, esti cel mai bun!“ si-apoi, pac!, de comun acord cu baronii PD, il lasă pe Roman fără sefia partidului. Blatul 2. Băsescu - Theodor Stolojan. Vă aduceti aminte cum plangea Băsescu cand n-a mai putut Stolojan? Blatul 3. Băsescu - Cozmin Gusă. Gusă - secretar general al PSD, apoi, brusc, Gusă - secretar general al PD si sef de campanie. Blatul 4. Băsescu - MISA.
Despre sprijinul MISA dat lui Băsescu stie mai multe Gusă. Blatul 5. Băsescu - Adrian Năstase. Cand cei doi au negociat in anul 2004 o fuziune PSD-PD. Fuziunea n-a mai avut loc, dar Băsescu cerea atunci un timp de gandire de cateva zile. Blatul 6. Băsescu - PUR (PC). PUR (actualul PC) trădează PSD si vine la guvernare alături de PD si de PNL. Blatul 7. Băsescu - UDMR. La fel ca-n blatul 6. Blatul 8. Băsescu - Gigi Becali. Becali anuntă că nu-l atacă pe Băsescu. Băsescu il duce pe Becali la Golden Blitz, la un pahar cu vin. Blatul 9. Băsescu… (arata tot comentariul) “Blatul 1. Traian Băsescu - baronii PD. “Petrică, esti cel mai bun!“ si-apoi, pac!, de comun acord cu baronii PD, il lasă pe Roman fără sefia partidului. Blatul 2. Băsescu - Theodor Stolojan. Vă aduceti aminte cum plangea Băsescu cand n-a mai putut Stolojan? Blatul 3. Băsescu - Cozmin Gusă. Gusă - secretar general al PSD, apoi, brusc, Gusă - secretar general al PD si sef de campanie. Blatul 4. Băsescu - MISA.
Despre sprijinul MISA dat lui Băsescu stie mai multe Gusă. Blatul 5. Băsescu - Adrian Năstase. Cand cei doi au negociat in anul 2004 o fuziune PSD-PD. Fuziunea n-a mai avut loc, dar Băsescu cerea atunci un timp de gandire de cateva zile. Blatul 6. Băsescu - PUR (PC). PUR (actualul PC) trădează PSD si vine la guvernare alături de PD si de PNL. Blatul 7. Băsescu - UDMR. La fel ca-n blatul 6. Blatul 8. Băsescu - Gigi Becali. Becali anuntă că nu-l atacă pe Băsescu. Băsescu il duce pe Becali la Golden Blitz, la un pahar cu vin. Blatul 9. Băsescu - PSD. Mircea Geoană si Grupul de la Cluj se poartă cu mănusi cu Băsescu, iar Băsescu il numeste pe George Maior la sefia SRI. Blatul 10. Băsescu - PPE. PD trădează Internationala Socialistă si trece la Partidul Popularilor Europeni. Blatul 11. Băsescu - intelectualii. In plină actiune de suspendare, Băsescu ii duce la Neptun pe cativa intelectuali care, ulterior, semnează pe o foaie publică de sprijin pentru el. Blatul 12. Băsescu - Călin Popescu Tăriceanu. Toată presa vorbeste despre nominalizarea lui Lazăr Comănescu la MAE ca despre un blat intre palate. Blatul 13. Băsescu - Viorel Hrebenciuc. Hrebenciuc, tatăl lui Andrei, cere scuze că a negociat cu Băsescu, tatăl Elenei, iesirea PD de la guvernare.”
Comentariu by ion adrian — mai 9, 2008 @ 8: 28. am.
Ion,
exceptional, absolut fantastic ce scrii tu aici!
Imi trebuie timp de studiu pt un raspuns adecvat si poate ca raspunsul va trebui formulat ca un articol distinct! Bravo, Ioane!
Comentariu by Maria Barbu — mai 9, 2008 @ 1: 45. pm.
@Maria,
Multumesc dar eu doar le-am preluat cred ca de undeva dupa ziare. com ,nu am citit decat primele trei si informatia este corecta, inca nu le-am citit pe restul de 10, te-am citit pe tine si cred ca zilele astea fac un efort si daca sunt unele care la nivel de informatie nu le cunosc, o sa-l intreb pe cel mai documentat, adica pe Biblioteca(l-am alintat)
Comentariu by ion adrian — mai 9, 2008 @ 8: 29. pm.